5 kwietnia 2013

Wstęp

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Nazywam się Michał i pochodzę z Wrocławia. Kilka lat temu postanowiłem sobie, że spróbuję nauczyć się języka koreańskiego (wynikało to głównie z mojego zainteresowania samą Koreą), a w ostatnim czasie zdecydowałem się te plany przekształcić w konkretne działania.
Od ponad dwóch tygodni zbieram materiały do nauki koreańskiego i trochę mi się tego już nagromadziło. Mam szczęście, bo we Wrocławiu jest duża baza do nauki tego języka - między innymi na Rynku ma swoją siedzibę biblioteka koreańska, w centrum znajduje się świątynia protestancka stworzona z myślą o Koreańczykach mieszkających na Dolnym Śląsku.
W internecie znaleźć można mnóstwo materiałów do nauki koreańskiego - ja te materiały zbieram i staram się je uporządkować, a wyniki moich prac chciałbym publikować na tym blogu. Postaram się zamieszczać tutaj materiały do nauki języka i selekcjonować je w poszczególne rozdziały. Jeden rozdział odpowiadać będzie jednej lekcji. Rozdziały będę pisać w takim porządku, w jakim sam uczę się koreańskiego - czyli jeśli przerobię jakiś materiał to zamieszczę go tutaj z komentarzem. Mam nadzieję, że ze strony wyjdzie mi mały kurs koreańskiego i że sam zmotywuję się do nauki :)

Moje plany nauki języka koreańskiego nie wzięłyby się, gdyby nie zainteresowanie Koreą, jej kulturą, tradycją, a przede wszystkim historią. Wielokrotnie miałem okazję przekonać się o tym, że nauka języka jest dużo przyjemniejsza, kiedy połączona jest z poznawaniem kultury ludzi. W osobnych działach skupię się na zamieszczaniu informacji o Korei.

Chciałbym również poprosić was o wsparcie - bardzo proszę o rzeczowe komentarze, krytykę i korygowanie ewentualnych błędów.

Michał

5 komentarzy:

  1. szukałam takiego bloga mam nadzieje że znów zaczniesz pisać

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę pomóż uwielbiam koreański więc chcę się go nauczyć lecz nic kompletnie nie umiem a ta strona mi pomaga dodasz coś jeszcze PROSSSSSSSSSSSSSSZE!

    OdpowiedzUsuń
  3. na uj otwieraja cos z koreanskim w tym roku- studia dalekowschodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Proszę pisz tego bloga.... od 5 dni jestem w Korei Płd, chcę nauczyć się ich języka ale nie wiem od czego zacząć... Skąd Twoje zainteresowanie Koreą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jest błąd w tym:
    Ćwiczenie 2
    h) 알바니아 - Albania (państwo na północy Afryki: odpowiedź=Libia )
    i) 리비아 - Libia (państwo bałkańskie: odpowiedź-albania)

    Ale blog bardzo fajny takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń